درباره فرکانس بیمه (موج بیمه)

about insurance frequency
(موج بیمه)فرکانس بیمه

 

مجموعه رسانه‌ای فرکانس بیمه(موج بیمه) در سال ۱۳۹۸ فعالیت خبری خود را در حوزه صنعت بیمه آغاز کرد. بنیان گذاران این رسانه تخصصی با استفاده از تجارب رسانه‌ای و حرفه‌ای خود در حوزه صنعت بیمه، قصد دارند تا به صورت تخصصی بر روی مسائل صنعت بیمه و تحلیل رویدادهای مربوط به این حوزه متمرکز شوند.

ما باور داریم صنعت بیمه حلقه‌ای اساسی از توسعه اقتصادی و اجتماعی در هر کشوری است. وجود سازوکارهای درست و شفاف در صنعت بیمه، زیربنایی اساسی برای فراهم کردن رشد اقتصادی در همه کشورها بوده است.

خاصیت ایمن‌بخش صنعت بیمه تضمین کننده همه سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در جامعه است. بی تردید اگر این حوزه نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد، هیچ ساختار اقتصادی پایداری امکان رشد نخواهد داشت. رشد اقتصادی فرایندی “انباشتی” و “پایدار” است که بیمه تضمین کننده بخش “پایداری” آن است.

علاوه بر موضوعات اقتصادی، صنعت بیمه در حیطه امور اجتماعی و سلامت هم دارای جایگاه مهمی است. واقعیت این است که نقش بیمه در حوزه های درمان، شخص ثالث، حوادث، عمر و زندگی فراتر از یک سازوکار اقتصادی، اساسا یک کارکرد اجتماعی است.

مجموعه رسانه‌ای “فرکانس بیمه”(موج بیمه) با در نظر گرفتن این موضوعات و قائل شدن یک رسالت اجتماعی و رسانه‌ای برای خود در تاریخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ با مدیرمسئولی «فرشاد بیرانوند» و با شماره مجوز رسمی ۸۹۲۶۸ از هیئت نظارت بر مطبوعات به صورت رسمی وارد عرصه صنعت بیمه شد.

امید داریم برای انجام وظیفه خود در راستای شفاف‌سازی در صنعت بیمه امانت‌دار خوبی باشیم.

     تماس با فرکانس بیمه:

     آدرس:

تهران، میدان آزادی، کوی بیمه، بعد از مترو بیمه، پلاک ۳۱، مجموعه نوآوری آزادی، مجموعه رسانه‌ای فرکانس بیمه

 

       پست الکترونیکی:

       info@insurancefrequency.com

      لینک مستقیم تلگرام مدیرمسئول:

       farshad_mikhak_beyran@

about insurance frequency

 

 

 

 

          اینستاگرام :

         Insurance_frequency

               تلگرام:

         https://t.me/insurance_frequency