رئیس پلیس راهور خبر داد: تا ۴۵ روز آینده کروکی الکترونیک در تمام کشور اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهور خبر داد که تا 45 روز آینده کروکی الکترونیک در تمام کشور اجرا می‌شود.

کروکی الکترونیک
کروکی الکترونیک

به گزارش فرکانس بیمه، سردار کمال هادیانفر، رئیس کل راهور فراجا در حاشه همایش تجلیل از کروکی‌های برتر در جمع خبرنگاران گفت: بنا داریم حداکثر تا یک ماه و نیم آینده بحث کروکی الکترویک کشور اجرا شود و تمامی افسران کروکی‌های صادر کنند.

وی افزود: بیش از ۷ هزار تبلت و سرور برای اجرای طرح کروکی الکترونیک خریداری شده است. از جمله مزایای کروکی‌های الکترونیک می‌توان به برچیده شدن تصادفات ساختگی اشاره کرد.

همچنین اضافه کرد: سامانه یکپارچه رسیدگی به حوادث ناشی از تصادفات مدتی است در راهور راه اندازی شده است.کروکی‌های الکترونیک یک بخشی از این سامانه است.

رئیس کل راهور فراجا گفت: بحث کروکی‌های الکترونیک از یک سال قبل در استان قم به صورت ۱۰۰ درصدی انجام می‌شد. یعنی در استان قم پلیس راهور یک کروکی کاغذی در یک سال گذشته صادر نمی‌شد. همچنین اضافه کرد: کروکی الکترونیک به افسر راهور این مکان را می‌دهد تا از آخرین وضعیت وسیله نقلیه مطلع شود.

سردار کمال هادیانفر گفت: طبق توافق با بیمه چاپ اوراق بیمه نامه از یک سال گذشته حذف شده است.شاهد صدور صوری اسقاط خودرو هستیم. متاسفانه خودروها به صورت واقعی اسقاط نمی‌شود و شاهد این هستیم که خیابان رفته رفته به پارکینگ تبدیل می‌شود.

وی افزود: مشکل اصلی از آنجایی شروع شد که یک فرد در دیوان عدالت شکایتی مبنی بر اینکه اگر یک خودروی دارای معاینه فنی باشد باید بتواند در شهر تردد کند، کرده بود و متاسفانه دیوان هم رای به نفع این فرد صادر کرده بود.

همچنین اضافه کرد: این رویه غلط است.دولت باید این رای را باطل کند. چرا که با این کار نه تنها مشکل ترافیک حل نمی‌شود بلکه خودرویی که ۴۰ سال از عمرش میگذرد، اجازه تردد در شهر می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا