بیمه تعطیلی کسب و کار؛ ۶۰ روز، هر روز ۵۰۰ هزار تومان

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به بیمه نامه های "توقف کسب و کار ناشی از کرونا" گفت که این بیمه نامه ها به مدت 60روز و برای هر روز به مبلغ 500 هزار تومان خواهد بود.

سالنامه بیمه مرکزی 98
بیمه تعطیلی کسب و کار

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به بیمه نامه های “توقف کسب و کار ناشی از کرونا” گفت که این بیمه نامه ها به مدت ۶۰روز و برای هر روز به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش فرکانس بیمه، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی درباره بیمه شدگان بیمه تکمیلی نیز اظهار کرد: هر یک از بیمه شدگان که بیمه درمان تکمیلی دارند، به کرونا مبتلا شوند، شرکت های بیمه ملزم به پوشش هزینه های درمان آن فرد هستند.

رئیس کل بیمه مرکزی از تاسیس مرکزی به نام مرکز مدیریت ریسک نیز خبر داد و گفت: مرکز مدیریت ریسک ایجاد و هیئت موسس آن هم تشکیل شده که به زودی مجوز آن از سوی سازمان اداری استخدامی صادر می شود.

وی درباره طرح بازار متشکل بیمه هم بیان کرد: امیدواریم از طریق بازار متشکل بیمه بتوانیم نرخ درست را در همه مناقصات و ریسک های بزرگ تعیین کنیم تا شرکت های بیمه با یک نرخ منطقی بتوانند با بیمه گذاران قرارداد ببندند.

رئیس کل بیمه مرکزی به شرایط کرونایی حاکم بر کشور هم اشاره کرد و گفت: نمایندگان بیمه به صورت غیرحضوری می توانند بیمه شخص ثالث صادر کنند.

فرشاد بیرانوند

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا