مدیرعامل بیمه تعاون: میانگین کارمزدها را وقتی محاسبه و در شبکه فروش تقسیم می کنیم تاسف‌بار است

مظلومی گفت: میانگین کارمزدها را وقتی در شبکه فروش تقسیم می کنیم، تاسف‌بار است و باید برای این مسئله چاره‌ اندیشی شود.

فرکانس بیمه اخبار بیمه
یونس مظلومی-مدیر عامل بیمه تعاون

به گزارش فرکانس بیمه، یونس مظلومی مدیر عامل شرکت تعاون در نشست خبری با رسانه‌ها در پاسخ به پرسش خبرنگار فرکانس بیمه در خصوص کم ارزش شدن کارمزدهای دریافتی شبکه فروش به تناسب شرایط تورمی اقتصادی کشور و ضرورت اصلاح و افزایش این کارمزدها اظهار کرد: در مورد بحث کارمزدها با شما موافق هستم، میانگین کارمزدها را وقتی در شبکه فروش تقسیم می کنیم تاسف بار است و باید برای این مسئله چاره اندیشی شود، البته ( در شورای عالی بیمه ) نظرات در باره نحوه اصلاح کارمزدها متفاوت است. برخی می گویند کارمزدها باید متناسب با وضعیت سودآوری شرکت ها و حتی منافع سهامداران تعیین شود. در مقابل نیز برخی اعتقاد داردن با توجه به شرایط تورمی و افزایش هزینه هادرصد کارمزدها باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: بازنگری در آیین نامه شماره ۱۰۲ در دستور کار شورای عالی بیمه قرار دارد.

مدیرعامل بیمه تعاون در پاسخ به دیگر پرسش خبرنگار فرکانس بیمه در خصوص ابعاد تعهدات این شرکت در زلزله اخیر شهرستان خوی تاکید کرد: تعهدات بیمه تعاون در این زلزله چشم گیر نیست. بیمه تعاون به دلیل توزیع جغرافیایی متناسب ریسک معمولا خسارات هم عمده نیست. اینکه بخواهیم برای یک نهاد یا سازمان به صورت عمده بیمه نامه صادر کنیم، انجام نمی شود.

مظلومی با اشاره به رشد عملکرد مالی این شرکت اظهار کرد: رشد فروش بیمه تعاون در طول شش سال گذشته بیش از ۸۷۰ درصد و در واقع نزدیک به ۱۰ برابر بیشتر شده است.
وی افزود: سهم بیمه‌های زندگی این شرکت تنها در سال جاری از ۵ درصد به ۱۷ درصد افزایش یافته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا