محصول جدید تجارت‎نو رونمایی شد؛ اولین بیمه‎نامه تخصصی سفرهای داخلی را بشناسید  

آسام تنها بیمه‌نامه سفرهای داخلی در کشور رونمایی شد.

بیمه نامه سفر تجارت نو
آسام بیمه نامه سفر

به گزارش فرکانس بیمه، مدیران شرکت بیمه تجارت نو در مراسمی با حضور رسانه ها از محصول جدید بیمه ای این شرکت با عنوان آسام ( آسوده، امن ، مطمن ) رونمایی کردند.

در این مراسم که با حضور نیما نورالهی مدیرعامل، حسین حسینی قائم مقام، بهمن سوری معاون فنی بیمه‎های اشخاص و مسئولیت، منا عروجی مدیر بیمه‌های عمر، حوادث و درمان و همچنین آزاد حسنی معاون توسعه بازار و شبکه فروش این شرکت برگزار شد، ویژگی های مختلف این محصول بیمه ای که مختص سفر طراحی شده، تشریح شد.

بهمن سوری، درباره ویژگی های این محصول اظهار کرد: آسام در حوزه بیمه اشخاص طراحی شده و با هماهنگی بیمه مرکزی مجوزهای لازم را هم اخد کرده، این محصول در حوزه گردشگری تعریف شده است.

سوری ادامه داد: آسام در واقع به منظور پوشش کاهش ریسک سفر طراحی شده است. این بیمه نامه از بدو ورود تا بازگشت بیمه شده از مسافرت به منزل را پوشش می دهد به طوری که حتی برای کنسل شدن بلیط مسافرت بیمه گذار نیز برنامه دارد.

وی تصریح کرد: نکته جالب در این محصول بیمه ای این است که بیمه تجارت نو منزل بیمه شده را هم تحت پوشش قرار می دهد و فرد می تواند با خیال آسوده از سفر خود لذت ببرد.

حسینی قائم مقام شرکت تجارت‎نو در ادامه درباره میزان تعهدات این بیمه نامه گفت: تعهدات بیمه نامه آسام از ۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. ما در این بیمه نامه از زمان بروز حادثه تا زمان پرداخت خسارت را الگو سازی و بر اساس نیاز های روز جامعه طراحی کرده ایم.

حسینی ادامه داد: در بیمه نامه جدید تجارت نو با پرداخت یک هزینه ناچیز بیمه گذاران می توانند اطمینان لازم را از پوشش سفر خود داشته باشند.

وی تصریح کرد: قبل از اوج آغاز سفرهای نوروزی از این محصل رونمایی کردیم تا شهروندان بتوانند حداگثر استفاده ممکن را داشته باشند.

عروجی مدیر بیمه‌های عمر، حوادث و درمان این شرکت در ادامه با بیان اینکه مجوز انحصاری صدور این محصول به مدت ۲ سال در خدمت بیمه تجارت نو قرار دارد، گفت: پوشش اصلی این بیمه نامه شامل،وفت نقص عضو و ازکاراتادگی دایم است.

عروجی ادامه داد: این بیمه نامه شامل سفرهای زمینی هوایی و دریایی می شود همچنین هزینه های پزشکی، انتقال بیمار و همراه نیز در این بیمه نامه تعبیه شده است. مدت زمان پوشش این بیمه نامه از ۳ تا ۳۰ روز و حق بیمه آن از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تا ۲۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا