مدیرعامل بیمه اتکایی‎ ایران‎معین خبر داد: بیمه اتکایی ‎ایران‎معین سال آینده وارد بازار بورس می‎شود

مجتبی حیدری گفت: مجوز ثبت در بورس بیمه اتکایی‎ایران‎معین صادر شده و بر این اساس در سال آینده این شرکت وارد بازار سرمایه می‎شود و سهام آن قیمت‎گذاری خواهد شد.

مجتبی حیدری، مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین
مجتبی حیدری، مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین

به گزارش فرکانس بیمه، مجتبی حیدری مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین صبح امروز شنبه ( ۲۰ اسفندماه ) در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ  به سوال خبرنگار فرکانس بیمه درباره نمایندگان سابق شرکت بیمه ایران معین که مطالبات خود را از این مجموعه دریافت نکرده اند، عنوان کرد: نمایندگانی که به بیمه گزاران خود بدهی نداشته اند کارمزد خود را تماما دریافت کرده اند. با این حال اگر نماینده ای تعهدات خود را ایفا کرده و طلبی از شرکت دارد تا چند روز آینده آمادگی این را داریم تا به این مسئله رسیدگی کرده و حساب ها را تسویه کنیم.

وی همچنین در این نشست با بیان اینکه مجوز انتشار هزار میلیارد تومان اوراق اتکایی کسب شده است‌، گفت: در همین راستا سرمایه شرکت نیز به هزار و  ۲۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و بر این اساس شرکت بیمه اتکایی امین بزرگ ترین شرکت اتکایی از نظر سرمایه ثبتی در کشور محسوب می شود.
حیدری افزود: مجوز ثبت در بورس بیمه اتکایی ایران معین صادر شده و بر این اساس در سال آینده این شرکت وارد بازار سرمایه می شود و سهام آن قیمت گذاری خواهد شد.
مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین همچنین گفت: تعهدات و بیمه گذاران شرکت ایران معین از جمله بیمه های عمر به شرکت بیمه ایران منتقل شده اند‌‌. ۱۹ تا ۲۰ درصد از پرتفوی اتکایی به بیمه ایران مربوط است و ۸۰ درصد پرتفوی نیز از سایر بیمه ها داریم. بر این اساس سهم خاصی از اتکایی از بیمه ایران نبرده ایم.
وی تصریح کرد: بیمه اتکایی امین یکی از بهترین سهام های ما در سال جاری بود و به دلیل عملکرد بسیار خوبی که داشت بسیار برای ما سودآور بود و بر این اساس ما سهام این شرکت را نخواهیم فروخت.

حیدری پرداخت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت در خصوص قراردادهای سنوات گذشته، واگذاری شعب مناطق آزاد به بیمه ایران، انتقال نمایندگان به این شرکت و واگذاری پرتفوی بیمه زندگی را از جمله اقدامات مهم انجام شده در سال جاری برشمرد و اظهار کرد: امیدوار هستیم تا در سال جدید نیز با طراحی و اجرای مدل برنامه ریزی عملیاتی با افزایش بازده سرمایه گذاری ها و ورود بازارهای اتکایی بین المللی شاهد شکوفایی روزافزون شرکت بیمه ایران معین باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا