سه‌شنبه (۲۳اسفند)؛ سهام بیمه اتکایی رایا در بورس پذیره‌نویسی می‌شود

۱۷درصد سهام شرکت بیمه اتکایی رایا روز سه‌شنبه (23 اسفندماه) سال جاری از طریق فرابورس و به صورت ثبت سفارش به عموم (نماد: *رایا*) عرضه خواهد شد. 

سهام بیمه اتکایی رایا
شرکت بیمه اتکایی رایا
به گزارش فرکانس بیمه، ۱۷درصد سهام شرکت بیمه اتکایی رایا روز سه‌شنبه (۲۳ اسفندماه) سال جاری از طریق فرابورس و به صورت ثبت سفارش به عموم (نماد: *رایا*) عرضه خواهد شد. 
انتظار می‌رود تا فعالیت این شرکت پس از طی مراحل قانونی در نیمه اول سال ۱۴۰۲ آغاز شود.
ترکیب سهامداران این شرکت شامل ۶۲ درصد اشخاص حقوقی، ۲۱ درصد افراد حقیقی و ۱۷ درصد نیز به صورت عرضه عمومی از طریق شرکت فرابورس پذیره‌نویسی خواهد شد.
گفتنی است از اوایل سال ۱۳۹۹ تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی متخصص با هدف خلق ارزش در اقتصاد کشور و همچنین تقویت ظرفیت نگهداری و توسعه بیمه‌های اتکایی اقدام به تأسیس شرکت بیمه اتکایی رایا کردند. 
در همین راستا پس از بررسی‌های فراوان برنامه جامع کسب و کار این شرکت تدوین شد و جلسات متعددی نیز به منظور دفاع از این طرح تجاری در کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه و هیئت عامل بیمه مرکزی برگزار شد.
پس از احراز کلیه شرایط و ضوابط قانونی مدنظر نهاد ناظر، درخواست تأسیس این شرکت در شورای عالی بیمه مطرح و در اواخر سال ۱۴۰۰ به تأیید این شورا رسید.
شرکت بیمه اتکایی رایا در نظر دارد تا با بهره‌گیری از متخصصان فعال صنعت بیمه و شبکه سهامداران و همچنین با پیاده سازی برنامه‌های عملیاتی حرفه‌ای خدمات متمایزی را به مشتریان و ذینفعان ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا