مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بیمه‎دی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بیمه‎دی با حضور جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد.

بیمه دی
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بیمه دی
به گزارش فرکانس بیمه، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بیمه دی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران ستادی بنیاد شهید، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، مدیرعامل بانک دی و گروه مالی دی و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی برگزار شد.
در این مراسم که روز دوشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ و همزمان با روز شهید و سالگرد تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل (ره)، در محل بیمه دی برگزار شد، ضمن تجلیل از زحمات مدیر قبلی این مجموعه، مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
قاضی زاده: بیمه دی در مدیریت جدید، با اصلاح و بهبود امور درمانی به انتظارات و توقعات، پاسخ مطلوب دهد
در این مراسم، قاضی‌زاده هاشمی، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی کشاورز، تکریم خانواده‌ی معزز شهداء و ایثارگران را نقطه‌ هدف و وظیفه‌ اصلی تمامی ارکان و اجزاء بنیاد شهید برشمرد و تغییرات مدیریتی در شرکت‌های تابعه و مرتبط با این نهاد را در راستای خدمت‌دهی هرچه بهتر و بیشتر به این قشر برشمرد.
وی سطح انتظارات از بیمه دی در خصوص وضعیت درمانی خانواده معظم شهداء و ایثارگران را بالا توصیف نموده و افزود: بیمه دی در مدیریت جدید، با اصلاح و بهبود امور درمانی به این سطح از انتظارات و توقعات پاسخ مطلوب دهد.
قاضی زاده هاشمی همچنین اظهار تصریج کرد؛ بیمه دی به عنوان یک بنگاه اقتصادی و بیمه‌ی جنرال، تا اندازه‌ای رشد و گسترش یابد که قرارداد درمانی ایثارگری، از جمله قرارداهای کوچک این شرکت باشد. چرا که با توجه به سهامداری خانواده‌ی معزز شهداء و ایثارگران در بیمه دی، هرگونه ارتقاء این شرکت، موجب بهبود شرایط، به ویژه وضعیت درمانی ایشان خواهد شد.
 شهریاری: مجلس شورای اسلامی از بیمه درمان ایثارگری حمایت می‌کند
شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز که در این مراسم حضور داشت، با اشاره به دغدغه‌ی ایثارگران در دریافت مطلوب خدمات درمانی، تأکید کرد: امروزه بیمه دی در میان مردم و لایه‌های حاکمیتی، به عنوان نهادی شناخته شده که عهده‌دار درمان خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران است. وی همچنین نقش مجلس شورای اسلامی در حمایت از بیمه درمان ایثارگری را کلیدی تلقی نموده و بیان داشت؛ با وجود تمامی مشکلات، ضروری است این خدمتگزاری تداوم داشته و شرایط درمانی جامعه‌ی معظم ایثارگری، روند بهینه و مطلوب‌تری به خود گیرد که امید است با حضور آقای موهبتی به عنوان مدیرعامل جدید بیمه دی، این امر محقق گردد.
در ادامه‌ی این مراسم، بنیادی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به اینکه بیمه دی در طول مدیریت سابق توانست خود را در میان شرکت‌های برتر بیمه‌ای کشور قرار دهد،عنوان کرد: ورود این شرکت به حوزه‌های کسب و کار دیجیتال و خلق فرآیندهای  نوین در عملیات بیمه‌گری از نقاط قوت مدیریتی مدیریت سابق این مجموعه بوده است. امیدوار هستیم با توجه به سوابق مدیر جدید نیز شرکت بیمه دی، موفقیتی روزافزون و بیش از گذشته را، شاهد باشد.
در این مراسم کشاورز نیز، ضمن قدردانی از مدیران و همکارانی که وی را طی مدت تصدی‌گری در سمت مدیرعاملی یاری دادند، حضور موهبتی در بیمه دی را، مغتنم و گامی رو به جلو برای این شرکت قلمداد نموده و اظهار امیدواری کرد؛ با حضور وی به عنوان یکی از مدیران عالی رتبه‌ی کشور، بیمه دی در پیمودن مسیر رشد و تعالی خود همچون گذشته، مفتخر به ارزش‌آفرینی در صنعت بیمه باشد.
در خاتمه‌ی این مراسم، موهبتی نیز، بیمه دی را به دلیل دارا بودن نیروی انسانی جوان و متخصص و نیز کسب دست‌آوردهای ارزشمند، شایسته‌ی تحسین دانسته و آن را به سبب ارتباط با خانواده‌‌ی معظم شهدا و ایثارگران، نقطه‌ای کم نظیر در خدمتگزاری دانست. وی افزود؛ تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ صورت گرفته توسط کشاورز و همکاران ایشان، از بیمه دی، شرکتی حرفه‌ای و رو به آیندهساخته که امیدوارم با استمرار خدمت‌دهی، خوشنامی این شرکت در میان جامعه‌ی‌ هدف، مشتریان و بیمه‌گزاران حفظ گردد.
شایان ذکر است،از سوابق موهبتی می توان به؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، معاون اداری، مالی، حقوقی و امور مجلس وزارت رفاه و تأمین اجتماعی، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی کشور، رئیس مجمع شرکت آتیه سازان حافظ اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا