فایننشال تایمز: شرکت بیمه “آکسا” ۱.۵ میلیارد یورو خسارت درمان کرونا پرداخت می‌کند

بیمه‌گر فرانسوی "آکسا" برآورد کرده حدود 1.5 میلیارد یورو خسارت ناشی از کرونا پرداخت کند.

اخبار بین اللملی بیمه

آکسا-AXAبه گزارش فرکانس بیمه، آن طور که فایننشال تایمز گزارش داده، شرکت بیمه آکسا به عنوان برترین برند بیمه سال ۲۰۲۰ در حال حاضر سالیانه حدود ۱۳ میلیارد یورو بیمه درمانی می‌فروشد.

آکسای فرانسه مقوله سلامت را به عنوان محور اصلی آخرین استراتژی خود اکتخاب کرده است، چرا که شرکت های بیمه در همه دنیا خود را برای تقاضای احتمالی بیمه بعد از کرونا آماده می‌کنند.

شرکت بیمه “آکسا” اعلام کرده که به لطف برنامه ریزی برای راه اندازی “خدمات نوآورانه” مانند سیستم های آنلاین بهداشتی، انتظار دارد درآمد بیمه درمانی آن سالانه ۵ درصد افزایش یابد.

توماس بوبرل، مدیر اجرایی آکسا در مصاحبهای گفته “ما طی دو سال گذشته به طور قابل توجهی در خدمات مربوط به بازاریابی بیمه سرمایه گذاری کرده‌ایم”.

وی اضافه کرد: بستر پزشکی از راه دور آکسا برای سایر بیمه ها هم فراهم است. این بیمه به مشتریان امکان می دهد تا قرار ملاقات ها را به سرعت رزرو کنند.

او گفت: این اثرات پزشکی را بهتر می‌کند و این یعنی مشتریان بیشتر با بیمه های خود تماس می گیرند و احتمال اینکه دوباره با آنها قرارداد ببندند بیشتر می‌شود.

آکسا و دیگر شرکت‌های بیمه تحت تأثیر بحران ویروس کرونا قرار گرفته‌اند به طوری که شرکت بیمه اکسا انتظار دارد ۱.۵ میلیارد یورو برای مطالبات مربوط به کرونا پرداخت کند.

ترجمه: فرشاد بیرانوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا