۵ شرکت بزرگی که امپراتوری خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی ساختند

رسانه‌های اجتماعی به یکی از بهترین ابزارها برای موفقیت شرکت‌ها تبدیل شده اند. کدام کسب‌وکارها به جامعه رسانه‌های اجتماعی کامل دست یافته‌اند، و دقیقاً چگونه به آن دست یافته‌اند؟ در اینجا نگاهی به پنج موردی که می‌توانند الهام بخش سفر رسانه‌های اجتماعی شما باشند، آورده شده است:

سوشال مدیا
رسانه‌های اجتماعی

به گزارش فرکانس بیمه، به یکی از بهترین ابزارها برای موفقیت شرکت‌ها تبدیل شده اند. کدام کسب‌وکارها به جامعه رسانه های اجتماعی کامل دست یافته‌اند، و دقیقاً چگونه به آن دست یافته‌اند؟ در اینجا نگاهی به پنج موردی که می‌توانند الهام بخش سفر رسانه‌های اجتماعی شما باشند، آورده شده است:

نایک

با بیش از ۲۷۹ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و ۹.۷ میلیون در توییتر.

 نایک تنها از طریق رسانه‌های اجتماعی توانسته است کاملاً انقلابی در شرکت خود ایجاد کند. یکی از راه‌هایی که این کار را انجام داده است از طریق مردم است. پست‌های حمایتی آنها در رسانه‌های اجتماعی موفق به برقراری ارتباط با مخاطبان در سطح بسیار عمیق‌تری می‌شوند و تضمین می‌کنند که مصرف‌کنندگان جنبه انسانی شرکت را ببینند، چه از طریق کارمندان، ورزشکاران و افراد واقعی که به سفیران شرکت آنها تبدیل شده‌اند.

گوپرو

اگر کسی هشتگ‌ها را می‌فهمد، GoPro بهترین آن را می‌فهمد. آن‌ها به‌شدت به هشتگ‌های قوی و پرطرفدار متکی هستند که می‌تواند مشتریان را به صحبت درباره محصولات‌شان در صدر ترندهای روز قرار دهد. سپس می‌توانند با کسانی که از هشتگ‌ها استفاده می‌کنند تعامل داشته باشند و گفتگو را بیشتر تشویق کنند.

کوکا کولا

کوکا کولا تصمیم گرفته است که به منظور تشویق تعامل، سرگرمی در نام تجاری را با خروجی ویدیوی ثابتی که مشتریان می‌توانند با آن تعامل داشته باشند، نشان دهند. همچنین مهم است که به سادگی کوکاکولا در طراحی شرکت خود و نحوه ارتباط آن در شبکه های اجتماعی خود توجه کنید. دلایل زیادی برای قرمز بودن کوکاکولا وجود دارد، اما مهمتر از همه، قرمز است و مردم این را تشخیص می‌دهند.

Gymshark
Gymshark موفق شده است از طریق مشارکت استراتژیک با سازندگان اینستاگرام، یک تجارت ۱ میلیارد دلاری راه‌اندازی کند. اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از سودمندترین استراتژی ها در رسانه‌های اجتماعی است، به خصوص زمانی که صحبت از جامعه ای است که می‌تواند ایجاد کند، با تعدادی از اینفلوئنسرها و کاربران اینستاگرام که اهداف، ارزش‌ها و علایق یکسانی دارند.

اسپاتیفای

در حالی که خود Spotify تماماً در مورد موسیقی است، پلتفرم های رسانه‌های اجتماعی آنها تماماً در مورد محتوا هستند. اگر روی هر یک از فیدهای اجتماعی آنها کلیک کنید، تمام آخرین اطلاعات در مورد صنعت موسیقی را خواهید یافت – با آلبوم‌های آینده، هنرمندان پرطرفدار، انتشار آهنگ ها و پادکست ها همه در یک مکان. این محتوا به جذب فالوورهای آنها کمک می‌کند و همچنین بحثی را که حول آنها متمرکز می‌شود، تحریک‌کننده است. همچنین ممکن است بسیار طبیعی به نظر برسد، اما بدون شک یک استراتژی قوی مدیریت رسانه‌های اجتماعی وجود دارد که با هر پست دنبال می‌شود و تضمین می‌کند که آنها حداکثر تعامل و دسترسی به وب را داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا