سلیمانی: بیمارستان‌های خصوصی پایتخت بیمه گزاران کرونایی را پذیرش نمی کنند

رئیس کل بیمه مرکزی در نامه‌ای اعتراضی به وزیر بهداشت نامه نوشت: تعداد قابل توجهی از بیمارستان‌های خصوصی پایتخت از پذیرش بیماران کرونایی خودداری می کنند.

بیمه مرکزی
بیمه مرکزی

به گزارش فرکانس بیمه، غلامرضا سلیمانی در نامه ای به وزیر بهداشت ضمن اعلام این مطلب، تاکید کرد: دارندگان بیمه تکمیلی درمان بر اساس مقررات می توانند از خدمات درمانی ویژه کرونا بهره مند شوند اما متاسفانه برخی از بیمارستان های خصوصی به تعهدات خود نسبت به این عزیزان، اعتنایی ندارند.

رئیس کل بیمه مرکزی از قرارداد بیمه تکمیلی درمان به عنوان سند پذیرش بیماران یاد کرد و گفت: بر اساس گزارش های رسیده تعداد قابل توجهی از بیمارستان های خصوصی در پایتخت به بهانه های واهی از پذیرش بیماران کرونایی خودداری می کنند.

رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر اوج گیری مجدد ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی مردم از سعید نمکی درخواست کرد تا مراجع درمانی یادشده را روی ریل قانونی ارائه خدمات به دارندگان بیمه نامه تکمیلی درمان، برگرداند.

گفتنی است تعامل دو مجموعه وزارت بهداشت و صنعت بیمه از آغاز شیوع ویروس کرونا سازنده و تنگاتنگ بوده و دستور وزارت بهداشت برای پذیرش بیماران کرونایی در چارچوب قراردادهای منعقده صنعت بیمه با بیمارستان های خصوصی می تواند از پرداخت مبالغ غیرقانونی بیمه شدگان پیشگیری کند.

فرکانس بیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا