قائم مقام بیمه مرکزی در گفتگو با فرکانس بیمه: تعداد ۴هزارو۲۰۰ پرونده خسارت در زلزله خوی تشکیل شده است

قائم مقام بیمه مرکزی از تشکیل ۴هزارو۲۰۰ پرونده خسارت در جریان زلزله خوی خبر داد.

مجید مشعلچی، قائم مقام بیمه مرکزی
مجید مشعلچی، قائم مقام بیمه مرکزی
به گزارش فرکانس بیمه، مجید مشعلچی قائم مقام و سخنگوی بیمه مرکزی در گفتگو با فرکانس بیمه اظهار کرد: پرونده‌های خسارت زلزله‌زدگان در حال پرداخت است‌ تعداد این پرونده‌ها و همچین میزان ارزیابی‌ها در حال افزایش است.
قائم مقام بیمه مرکزی ادامه داد: به علت اینکه بسیاری از مردم از بیم تکرار زلزله خانه‌های خود را ترک کرده بودند و تازه در حال بازگشت به خانه‌های آسیب دیده و گزارش خسارات خود هستند، تعداد پرونده‌ها و ارزیابی‌های خسارت در حال افزایش است.
وی گفت: تا این لحظه بدون احتساب پرونده‌های صندوق بیمه حوادث طبیعی، تعداد ۴۲۰۰ پرونده خسارت تشکیل شده که تعداد آن نیز در حال افزایش است.
سخنگوی بیمه مرکزی همچنین اظهار کرد: شرکت‌های بیمه دانا و کوثر تا این لحظه هر کدام با پرداخت حدود ۱۰ میلیارد تومان بیشترین خسارات پرداختی را داشته‌اند.
مشعلچی اضافه کرد: امروز ضمن بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان خوی ۷ چک پرداخت خسارت در وجه ذینفعان به بیمه‌گزاران تقدیم شد..
قائم مقام بیمه مرکزی بیان کرد: شرکت‌های بیمه در این حادثه به مسئولیت‌های اجتماعی خود هم عمل کرده‌ و اقلام اهدایی خود را در شش کامیون به مناطق زلزله زده ارسال کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا