مستندات درمان باید به تایید ایستگاه‌های هلال احمر یا بیمه سامان برسد؛ زائرین اربعین چگونه خسارات و هزینه‌های درمانی خود را از بیمه دریافت کنند؟

زائرین اربعین برای دریافت دریافت خسارات و هزینه‌های درمانی خود حتما باید مستندات درمان خود را به تایید ایستگاه‌های هلال احمر یا بیمه سامان برسانند.

بیمه سامان
بیمه سامان

به گزارش فرکانس بیمه، واحدهای پاسخگویی اربعین شرکت بیمه سامان می‌گویند که زائرین اربعین برای پیگیری دریافت خسارات و هزینه‌های درمانی خود باید مدارک و مستندات مربوط به آن را نزد خود نگه دارند و با مراجعه به یکی از ایستگاه‌های هلال احمر و یا بیمه سامان آن مدارک را تایید کنند.

بر این اساس زائرین اربعین بعد از انجام مراحل درمانی، مدارک مربوط به هزینه‌کرد و درمان خود را که به تایید ایستگاه‌های هلال احمر یا بیمه سامان در کشور عراق رسیده را نزد خود نگه داشته تا در ایران پیگیر دریافت خسارات خود باشند.

اینکه آیا اساسا زائرین اربعین در شرایط کسالت یا بیماری امکان اینکه بتوانند به ایستگاه‌های بیمه سامان یا هلال احمر مراجعه و تاییدیه دریافت کنند را دارند یا نه مساله دیگری است که شاید بهتر بود برای رفاه حال زائران حذف می‌شد.

با این حال چیزی که مهم است این است که زائرین اربعین حتما مدارک و مستندات لازم را به همراه داشته و در ایستگا‌ه‌های هلال احمر یا بیمه سامان به تایید کارشناسان مربوطه برسانند تا در ایران بتوانند خسارات و هزینه‌های درمانی خود را از این شرکت بیمه‌گر طلب کنند.

گفتنی است بر اساس قرارداد منعقد شده با بیمه سامان، سقف سرمایه فوت به هر علت ۵۰ میلیون تومان، سرمایه فوت ناشی از حادثه ۳۰۰ میلیون تومان، سرمایه از کارافتادگی و نقص عضو ناشی از حادثه ۳۰۰ میلیون تومان، هزینه درمان بستری و جراحی ۵۰ میلیون تومان و هزینه درمان سرپایی و پاراکلینیکی ۵ میلیون تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا